Hjälp förRobotdammsugare
FAQ för Robotdammsugare
- Aktivera pairing-läge beroende på programversion
- Fabriksinställningar
- Flera enheter för styrning av robotdammsugaren
- Förvrängd bild
- Hur upprättar jag en ny wifi-anslutning efter ett routerbyte eller ett byte av lösenordet?
- Kamera för överföring av livebilder
- Krav på en mobil enhet
- Sälja/ge bort robotdammsugaren
- Skapa användarkonto
- Spara videoöverföring
- Ställa in starttiden
- Systemförutsättningar för mobiler, surfplattor och lokala nätverk
- Ta bort en robotdammsugare från Miele Scout-appen under Android
- Tecken som stöds för wifi-lösenordet i det lokala nätverket
- Tidsfördröjning under liveöverföring av bild
- Videobildens upplösning
Kontaktformular
Beskriv ditt ärende i vårt kontaktformulär. Mieles kundtjänst kommer höra av sig inom kort.
Till kontaktformulär