Upplev fördelarna med en personlig butiks-rådgivning – utan att behöva åka någonstans.
Miele live produkt-rådgivning
Om du inte kan komma till Miele Experience Center så är du bara ett klick bort. En av våra rådgivare i Miele Experience Center hjälper dig att välja rätt via ett videosamtal.
Vi finns tillgängliga från måndag till fredag mellan 10:00 och 17:30.
Hur fungerar det?
Klicka på knappen “Kontakta Miele-rådgivaren”
En widget kommer att visas på hemsidan efter ca 20 sekunders surfande. Om det fortfarande inte fungerar kan du behöva uppdatera sidan eller rensa cacheminnet. Annars kan du prova detta i privat surfning eller inkognitoläge.
Du behöver bara mikrofonen på din dator eller mobil
Kom ihåg att aktivera din mikrofonåtkomst och slå på den, så att vi kan höra dig. Vi kan inte se dig. Du kommer bara att kunna se oss. Men du kan aktivera din kamera om du vill, vilket kan vara till hjälp om du t ex vill ha råd om utbyte av en produkt och vill visa rådgivaren så du får hjälp anpassad till just dina behov.
Få personlig rådgivning och produktdemonstration av en av våra rådgivare i butiken.
Vi ser fram emot ditt samtal från måndag till fredag 10:00 - 18:00 och lördag 11.00-16.00.
Vanliga frågor
Vad kan jag få hjälp med?
Oavsett om det gäller en köksprodukt, en tvättmaskin eller en dammsugare - kommer våra experter på Miele Experience Center att ha en rad produkter som de kan visa dig och hjälpa dig att välja den produkt som passar dig bäst.
Kommer jag att synas under samtalet?
Nej, vi kommer inte att se dig. Bara du kommer se oss. Glöm inte att aktivera mikrofonåtkomst och slå på mikrofonen så att vi kan höra dig.
Behöver jag uppge mina personliga uppgifter?
Nej, du behöver inte lämna några uppgifter för att ringa oss. Vår expert på Miele Experience Center kan be om ditt namn och/eller dina kontaktuppgifter för att skicka information till dig eller följa upp samtalet, men det finns inget krav på att du ska lämna dessa uppgifter.
Om samtalet avbryts på grund av tekniska problem ber vi dig att ringa tillbaka till konsulten, eftersom vi inte kan återuppta samtalet.
Varför kan jag inte se widgeten?
Normalt visas den längst ner på skärmen efter ca 20 sekunder. Om det inte fungerar kan du behöva uppdatera sidan eller rensa cacheminnet. Annars kan du prova privat surfning eller inkognitoläge.
Varför kan jag inte ansluta?
Om rådgivaren visas som otillgänglig kan det bero på att denne är i ett annat samtal eller att du ringer utanför kontorstid.
Observera att vissa webbläsare inte stöds fullt ut. Bästa resultat får du om du använder Chrome eller Firefox. Du kan också prova att använda din telefon eller surfplatta istället.