Hjälp förRemote service
Remote Update för Remote service
- Hur lång tid tar en uppdatering från RemoteUpdate?
- Hur ofta kan jag välja alternativet Senare?
- Hur ser jag att det finns en ny uppdatering?
- Jag har köpt en produkt som kan uppdateras med RemoteUpdate. När och hur får jag en uppdatering från RemoteUpdate?
- Kan en uppdatering avbrytas?
- Kan en uppdatering med RemoteUpdate göras utan en nätverksanslutning/wifi-anslutning?
- Kan funktionen RemoteUpdate startas via Miele-appen?
- Kan jag använda produkten under en uppdatering?
- Kan produkten återställas till föregående version om produkten inte motsvarar mina önskemål efter uppdatering?
- När jag kopplar in produkten så visas en förfrågan om att starta en uppdatering. Hur kan jag avaktivera RemoteUpdate?
- Vad händer om det blir ett strömavbrott precis när uppdateringen utförs eller om produkten stängs av?
- Vad händer om ett program redan körs?
- Var hittar jag information om ändringar av RemoteUpdate?
Kontaktformular
Beskriv ditt ärende i vårt kontaktformulär. Mieles kundtjänst kommer höra av sig inom kort.
Till kontaktformulär