SökHitta Butik
Hjälp förApp

Produkten inte ansluten till Miele-appen efter uppdatering

Produkten inte längre ansluten till Miele-appen efter en uppdatering av appen.

Säkerhetsnyckeln är ogiltig eller har utgått.

Den säkra anslutningen mellan din uppkopplade Miele-produkt och Mieles server har avbrutits eller blivit ogiltig.

Upprätta en ny anslutning. Gör så här:

  1. Logga in manuellt på Miele-appen via Profil > Profilinställningar > Utloggning ….

  2. Logga in igen med Login/registrera > Login.

När du åter loggar in uppdateras säkerhetsnyckeln och Miele-produkten visas åter i Miele-appen.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Här hittar du bruksanvisningar.
Läs mer
Boka tekniker

Boka tekniker

Du får också gärna höra av dig online eller per teleon
Boka ett besök
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv ditt ärende i vårt kontaktformulär. Mieles kundtjänst kommer höra av sig inom kort.
Till kontaktformulär