SökHitta Butik
Hjälp förApp

Inga/många push-meddelanden kommer

Du får inga eller många push-meddelanden till mobilen/surfplattan. Det är svårt att på avstånd avgöra varför du inte längre får push-meddelanden till din mobil.

Push-meddelanden för Miele-appen är avaktiverade.

Kontrollera om du har gett ett allmänt godkännande av push-meddelanden för Miele-appen.

  • På Apple-enheter: Gå in på din smartphone i Inställningar > Meddelanden > Miele-appen och aktivera inställningen Tillåt meddelanden.

  • På Android-enheter: Gå in på din smartphone i Inställningar > Meddelanden > Miele-appen och aktivera inställningen Tillåt meddelanden.

Nu bör du få push-meddelanden som vanligt.

Meddelanden i Miele-appen avaktiverade.

Gå in i Miele-appens inställningar och kontrollera om du har aktiverat push-meddelanden genom att utföra följande steg i Miele-appen:

Välj fliken Start i Miele-appen och välj sedan aktuell produkt för vilken du vill få push-meddelanden.

Öppna inställningarna för produkten genom att trycka på kugghjulet.

Sedan kan du välja Meddelanden och antingen välja Status eller Fel.

Om båda alternativen redan är aktiverade väljer du bort alternativen en gång och aktiverar dem sedan igen. Upprepa detta steg 2 gånger.

Nu bör du få push-meddelanden som vanligt.

Föråldrat lösenord

Eventuellt är lösenordet föråldrat. Ändra lösenordet i appen Miele@mobile eller begär ett nytt lösenord via funktionen Glömt lösenord i Miele-appen.

Logga ut från Miele-appen.

Radera alla data/cache-minnet i Miele-appen.

Avinstallera Miele-appen.

Ladda ner Miele-appen igen och logga in.

Svara ja på alla frågor som visas i Miele-appen.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Här hittar du bruksanvisningar.
Läs mer
Boka tekniker

Boka tekniker

Du får också gärna höra av dig online eller per teleon
Boka ett besök
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv ditt ärende i vårt kontaktformulär. Mieles kundtjänst kommer höra av sig inom kort.
Till kontaktformulär